Werkavond masterplan Schriek
Van "Masterplan centrum Schriek"
Ga naar het project
De visie en het masterplan voor het centrum van Schriek werd ondertussen uitgewerkt.
We nodigen daarom alle Schriekenaars uit op een werkavond op maandag 20 april van 19 tot 22 uur.
We zijn benieuwd
- naar jullie feedback op deze ruimtelijke puzzel
- hoe jullie willen dat het centrum van Schriek er in de toekomst zal uitzien
Inschrijven doe je vóór 13 april 2026 via ruimtelijkeontwikkeling@heist-op-den-berg.be. Vermeld ‘Centrum Schriek’ en het aantal deelnemers. Of bel naar 015/46.14.00.
Iedereen is welkom! Want oplossingen bedenken en beslissingen nemen, dat doen we vanaf nu samen!
