Meedenkavond Gezellig Goor - donderdag 4 juni
Van "Gezellig Goor"
Ga naar het project
Op donderdag 4 juni gaan we op basis van alle informatie en input die we al verzamelden, samen aan de slag rond de toekomst van Heist-Goor.
We verwelkomen je om 19u30 in de lokalen van de fanfare, achter de kerk in Heist-Goor.
Wil jij komen meedenken?
Zet dan alvast een gezellig kruisje in je agenda op 4 juni en bezorg ons vóór maandag 1 juni je gegevens. Dat doe je via een mailtje aan ruimtelijkeontwikkeling@heist-op-den-berg.be of telefonisch via 015 46 14 00.
Kom je met meerdere personen? Vermeld dan graag met hoeveel personen je aanwezig zal zijn.
Let op, inschrijven via mail of telefoon is verplicht, zo kunnen wij ons optimaal voorbereiden op het juiste aantal deelnemers.

