Kindvriendelijke gemeente - Focusgroepgesprek jongeren
Van "Heist-op-den-Berg gaat voor het Label Kindvriendelijke Gemeente"
Ga naar het project
Onze gemeente is gestart met een 2 jaar durend traject om het label kindvriendelijke gemeente aan te vragen. De eerste stap in dit traject was een uitgebreid onderzoek om nu in een volgende stap de bevindingen te bespreken in focusgroepen.
Wat is een focusgroep? Een groep (in dit geval) jongeren die samen met ons, hun ervaringen en inzichten willen delen rond bepaalde cijfers die wij verzameld hebben. We gaan dus samen op zoek naar hoe kindvriendelijk onze gemeente op dit moment is.
Er is geen specifieke kennis vereist, het gaat hier gewoon over het delen van jouw mening en ervaring. Want dat helpt ons weer een stapje dichter naar een kindvriendelijk Heist-op-den-Berg.
We komen samen op zaterdag 18 mei, tussen 10-12u in de Sporthal. We voorzien broodjes en drank!
Kom jij ook? Laat het ons zo snel mogelijk weten via sportenjeugd@heist-op-den-berg.be of via de Instagram van jeugdraad.hodb!

